vineri, 28 august 2009

Vanzatori de iluzii

Ati cumparat sau ati vrut vreodata sa cumparati o carte din aceea care se vinde pe net si va spune cum sa faceti bani garantat tranzactionand la bursa? Daca nu, dati-mi voie sa va explic cum se face promovarea vanzarilor in acest domeniu. Voi presupune ca eu sunt vanzatorul si tu, cititorul sau forumistul (sa zicem ca te cheama Alex), tocmai ai facut click pe linkul care duce la pagina de prezentare a cartii. Incepe... Salut, Alex! Iti multumesc pentru interesul manifestat pentru cartea mea si iti urez bine ai venit pe pagina mea oficiala. Acesta este primul semn ca esti dispus sa investesti in educatia ta. Cartea mea te va invata pas cu pas ce trebuie sa faci pentru a avea profituri constate din activitatea de trading. Iti prezinta cele mai importante principii de trading care zeci de ani au fost ascunse publicului larg, dar acum, gata! Aceste principii au devenit publice si tu poti avea aceleasi performante ca investitorii profesionisti. Pare greu de crezut, nu-i asa? La o adica, de ce as vrea eu sa divulg secretele modului de trading al investitorilor profesionisti, nu? Raspunsul, Alex, este: pentru ca vreau ca si tu sa faci bani cel putin la fel de multi cat am facut si eu din trading. Iar eu chiar am facut o gramada de bani si nu am absolut nimic de pierdut daca impart cu tine secretele baietilor mari. Alex, te-ai intrebat vreodata cum sa face ca bancile, brokerii si alti investitori institutionali raporteaza aproape de fiecare data profituri uriase din trading? Te-a intrebat vreodata care e reteta succesului lor? Ai observat cum acesti "baieti mari" se plang numai daca le-a scazut profitul si niciodata ca au raportat pierderi? Cum e posibil asa ceva? Ei bine, Alex, secretul lor nu mai este de acum incolo un secret. Pentru ca in cartea mea vei gasi explicatii clare despre cum sa faci profitul pe care intotdeauna l-ai visat. Dar mai intai, vreau sa te intreb ceva, Alex. Ai iesit pe pierdere vreodata? Stiu, stiu... e o intrebare idioata. Stiu ca ai iesit in pierdere si cat de frustrat ai fost. Si eu am iesit pe pierdere pana cand am descoperite secretele pe care ti le voi impartasi si tie chiar acum. Motivul pentru care te-am intrebat este ca, inainte de a incepe sa citesti cartea mea, trebuie sa faci efortul de a accepta pierderile! Daca nu le accepti, vei ramane un trader obisnuit si frustat toata viata. Alex, trebuie sa mergi mai departe, sa nu cedezi! Trebuie sa accepti pierderile asa cum sunt si sa fii ambitios sa o iei de la iceput. Mai ales ca acum ai acces la toate secretele rechinilor care fac profituri uriase an de an. Iar eu te voi invata pas cu pas ce trebuie sa faci pentru a deveni un trader de succes. In fond si la urma urmei, toti vrem sa facem profit si sa ne indeplinim visurile. Si apropos de visuri... Care sunt visurile tale, Alex? De fapt, nici nu mai conteaza. Pentru ca dupa ce vei citi cartea mea si vei parcurge fiecare etapa, vei vedea cum se aduna profiturile tale zi de zi si te vei spune: "ce prostii faceam inainte! nici nu-mi vine sa cred. Bine ca am descoperit la timp aceasta carte." Si atunci iti vei putea satisface toate visurile. Garantat! Ai vazut, Alex, ce stil de viata au rechinii de pe Wall-Street? Ca masini superbe isi cumpara in fiecare an? Am vazut un tip saptamana trecuta intr-un club exclusivist din New-York, care acum 2 ani era supervizor la McDonald's. Tipul asta avea doua femeie absolut fantastice langa el care aproape ca il sorbeau din priviri. M-a vazut cand am intrat in club si a tinut mortis sa-mi multumeasca personal pentru carte. Mi-a povestit ce era acum doi ani si ca acum tocmai isi comandase ultimul model de Porche. Spera sa i se livreze masina inainte sa plece la sky in Elvetia! Si el nu este singurul exemplu de acest fel. Vei putea citi testimonialele de mai jos si te vei putea convinge ca puterea acestei carti. Si stii care e partea frumoasa, Alex? Daca nu-ti place cartea, o poti returna si vei primi banii inapoi ! Garantat! Alex, daca in 30 de zile de la livrarea cartii, nu vei observa niciun progres in contul tau, poti returna cartea si iti voi inapoia banii imediat! Stiu ca te intrebi cum e posibil asa ceva, dar, iti spun, Alex, cartea e asa de bine structurata si explicata incat sunt 100% sigur ca nu o vei returna. Gata cu vorbaraia, acum sa trecem la afaceri. In fond, asta vrem sa facem: afaceri din care sa iasa un profit. Stiu ca te-ai saturat de pierderi si ca vrei ceva nou. Ei bine, Alex, de-acum poti spune adio pierderilor! E vremea profiturilor! Iar profitul tau incepe chiar acum. Pentru ca iti voi spune aici si acum primul principiu care sta la baza meseriei noastre. Si ti-l voi spune gratis, Alex. Nu trebuie sa platesti nimic, e ca si cum ti-l fac cadou. Asta ca sa vezi sa nu sunt vreun sarlatan din aceea care iti vand tot felul de solutii magice care iti "garanteaza" profit peste noapte. Nu, Alex! Cartea mea este un mod de a te ajuta pe tine sa intelegi cele mai ascunse secrete de pe Wall-Street. Nu este "glontul magic" sau vreun "black-box" despre care sunt sigur ca ai auzit. In cartea mea vei gasi:
  • 27 de principii de trading
  • 9 reguli de risk management
  • 18 greseli pe care traderii amatori continua sa le faca
  • 10 sisteme de trading pe care le poti automatiza singur
  • 134 de pagini de analiza tehnica explicata intr-un mod revolutinar
  • 84 de marturii ale celor mai de succes traderi care au cumparat aceasta carte
  • si in plus, un CD gratis cu cele mai profitabile 99 pozitii de trading care au fost deschise vreodata.
Dar acum sa revenim la primul principiu. Vorbeam despre profit, mai exact despre profitul pe care il vei face TU, Alex. Iar acest prim principiu, care este si cel mai important, va fi o adevarata revelatie pentru tine. Vei vedea cum, aplicandu-l in fiecare zi, vei putea obtine profituri in mod constant. Spune adio pierderilor! Acum vei face destui bani incat sa-ti permiti hainele pe care nu le-ai avut niciodata, masina pe care ti-ai dorit-o dintotdeauna, casa visurilor tale si vei putea merge in cele mai bune cluburi si vei vedea, Alex, cum dintr-o data, poti agata orice gagica vrei. Pentru ca psihicul tau va fi in forma excelenta cand vei vedea ce profituri poti face. Spune-mi un lucru, Alex: ai fost vreodata la o intalnire cu prietena ta dupa ce ai marcat o pierdere dureroasa? N-a fost o intalnire prea interesanta, nu-i asa? Si noapte aceea ai petrecut-o singur, asa-i? Da-mi voie sa-ti spun un secret, Alex. Femeile au un mod aparte de a citi barbatii cu bani. De aceea, cei mai bogati barbati, au si cele mai frumoase femei, la care tu nici n-ai curaj sa visezi. Ei bine, dupa ce vei citi cartea si vei aplica principiile de acolo, ghici ce se va intampla? Nu numai ca vei vedea cu ochii tai profitul creascand in contul tau, dar si femeile din jurul tau vor mirosi acest lucru. Nu ma intreba de unde stiu acest lucru, dar pot sa-ti spun ca, odata, in urma cu 20 de ani cand aveam varsta ta, i-am spus prietenei mele de-atunci ca tocmai marcasem o pierdere de 300 de dolari. Iar 300 de dolari erau bani buni atunci. Nici nu-ti vine sa crezi, Alex, ce fata a facut atunci Jenny a mea! Eu n-am sa uit niciodata, iar dupa ce m-a parasit la o saptamana de la intamplarea asta, m-am simtit ca ultimul om, ca un ratat! Iar de atunci, n-am mai spus niciunei prietene de-ale mele cand marcam o pierdere, spuneam numai cand inchideam pozitiile cu profit. Iar asta e un alt secret pe care ti-l impartasesc acum. Daca ai o prietena, Alex, niciodata, dar absolut niciodata, nu-i spune cand marchezi o pierdere. Spune-i si chiar arata-i cand marchezi profit si iti garatez ca nu vei mai petrece nicio noapte singur! Alex, inainte de a-ti impartasi primul secret, vreau sa te pun in garda referitor la un aspect de maxima importanta. Desi secretele pe care ti le voi spune ti se vor parea foarte simple, vreau sa te asigur ca, abia dupa ce le vei pune cap la cap, vei avea revelatia despre care iti vorbeam, acel "a-haaaaa... deci asa fac rechinii astia...". Principiile sunt structurate in functie de complexitatea lor, dar cel mai simplu este:
  • Intotdeauna, dar absolut intotdeauna, cumpara ieftin si vinde scump, nu invers!
Asta fac de zeci de ani rechinii de pe Wall-Street si mai tot timpul inchid anul cu profituri uriase. Acum, scoate tranzactiile tale si vezi cand ai cumparat scump si ai vandut ieftin si vei identifica greseala care ti-a marcat pana acum tot stilul de trading. Si asta e doar inceputul, Alex. Vei gasi mult mai multa informatie in cartea mea, pe care o poti comanda acum, urmarind linkul de mai jos. Alex, cam atat pentru azi, iti multumesc ca m-ai urmarit si iti urez succes deplin in munca ta! Acest articol este un pamflet si trebuie tratat ca atare. Orice asemanare cu persoane reale este pur intamplatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati acest articol aici

ZF - Burse - Fonduri mutuale

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template